مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

 

 

بعداز تعیین هر کاغذ می توانید آن را بازنویسی و فردی سازی فرمائید. طراحی اپلیکیشن  مثلا در عکس فوق ما یک شیت با تیتر “در رابطه ما” را برای نرم افزار خویش ساخت کرده‌اید و محتوای گزینه نظرمان را برای این ورقه ارائه نمودیم. همانگونه که میبینید، اپتو به شایسته ترین صورت ممکن قابلیت فردی سازی هرکدام از صفحه ها نرم افزار شما‌را مقدور می‌نماید. مورد نیاز به اشاره میباشد که برای انتقال صفحه ها متفاوت نرم افزار و تغییر تحول چیدمان آنها کافیست که با به کارگیری از کلیک ماوس و امکان “کشیدن و آزاد کردن” (Drag & Drop) ترتیب آنان‌را تغییر و تحول دهید.

 

 

 

پس از اینکه محتوای نرم افزار آیتم نظرتان را معلوم کردید، می بایست یک قالب برای آن تعیین فرمایید. مورد های مختلفی برای فردی سازی قالب نرم افزار به وسیله وبسایت اپتو ارائه گردیده‌است. مثلا شما می توانید آیکون های مخصوص گزینه نظرتان را به اپ اضافه نمائید یا این که حتی دکوراسیون منوی آن را تغییر و تحول دهید.

 

 

 

پس از اینکه روند ایجاد کرد نرم افزار گوشی گزینه نظرتان به آخر رسید، می‌بایست از آن خروجی اخذ فرمائید. به این خواسته بر روی آیکون منوی اکران داده گردیده در عکس فوق کلیک و آن گاه آیتم “دانلود پوشه اندروید” را تعیین کنید. به همین آسانی پوشه APK نرم افزار آیتم نظرتان را اخذ خواهید کرد.

 

مثال‌ نرم افزار های پباده سازی گردیده بوسیله وبسایت اپتو

شاید اطمینان نکنید البته کمپانی‌ها، نهادها و اشخاص بسیار متعددی برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد خویش از سرویس ها وبسایت اپتو سود گرفته‌اند. برای مشاهده مثال نرم افزار هایی که با به کارگیری از خدمت این تارنما پباده سازی گردیده‌اند، بر روی این نصیب کلیک نمایید. نرم افزار هایی مثل کارنما، طومار نگاری فرانسوی، راهنمای علم آموزی در بیرون، Jid Kala و اکثری دیگر از نرم افزار های گوشی بوسیله وب سایت اپتو درست شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات lcd 

 

هزینه ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه با به کار گیری از تارنما اپتو چقدر میباشد؟

البته برای اینکه بتوانید به کل امکان هایی وب سایت اپتو به خواسته ایجاد کرد نرم افزار گوشی دسترسی داشته باشید، نیاز میباشد تا با صرف هزینه خیر چندان گزاف اشتراک خدمت های تارنما نام برده را خریداری فرمایید. در شرایط معمولی و تمجید مجانی شما تنها میتوانید به دموی نرم افزار و پلاگین های اپتو دسترسی داشته باشید. با پرداخت هزینه 99 هزار تومان میتوانید قابلیت تشکیل داد یک نرم افزار با دسترسی به کل پلاگین های کاربردی اپتو، قابلیت و امکان استخراج پوشه APK نرم‌افزار، قابلیت و امکان تغییر و تحول ورژن آن و آپ دیت رسانی مستمر برنامه متبوع را در مشت بگیرید.

 

 

 

علاوه بر این، تارنما اپتو یک تعریف‌و‌تمجید 450 هزار تومانی را با تیتر تعرفه طلایی ارائه نموده است که به موجب آن شما قدرتمند به ایجاد کرد 5 نرم افزار با مجموع قابلیت و امکان ها و امکاناتی که در تعریف‌و‌تمجید گذشته اشاره داشتیم، خواهید بود. جذاب میباشد بدانید که وب سایت اپتو پکیج تشکیل داد اپ iOS را با ارزش 350 هزار تومان و به همدم ضمانت نشر نرم‌افزار در نرم‌افزار استور ارائه می‌نماید. برای کسب داده ها بیشتر درباره ی تعرفه های وبسایت نام برده بر روی این بخش کلیک نمائید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر یا این که ردوبدل ال سی دی iPhone 11

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 201 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 21:44

پیشنهاد طراحی اپ

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios یک کدام از بازارهای داغ و پرطرفدار طراحی اپلیکیشن  در دنیای تکنولوژی می باشد. امروزه برای جاری ساختن جزئی‌ترین عمل‌ها اپلیکیشن‌های متفاوتی طراحی شده است. به کارگیری از این اپ ها بخش اعظمی از کارهای پرداخت، سفارش و … را با سرعت بیشتر پیش می برد. در ایران نیز شرکت‌های بسیاری در مورد طراحی و ایجاد کرد نرم‌افزار خدماتی کار می‌کنند. این مجموعه‌ها از بهترین و دقیق‌ترین برنامه نویسان اپ بهره‌مند می‌باشند و یکی بهترین شرکت ها طراحی اپلیکیشن در تهران، شرکت وب نگاه است.

 

برای توصیه طراحی اپلیکیشن اندروید معمولا سوالات زیادی برای مشتریان پیش می آید. یکی این سوالهای، هزینه ساخت اپ و به حساب آوردن هزینه‌های مربوط به آن است. تعرفه طراحی نرم‌افزار اندروید و ای او اس با تمرکز به حوزه کاری و امکانات لازم متغیر می باشد، بنابراین برای اطلاع از تعرفه طراحی اپ اندروید و ای او اس نیاز است تا خدمات و امکانات مورد نظر خود را با نرم افزار نویسات اپ وب نگاه در بین بگذارید. ما با ارائه راهکارهای هوشمندانه کسب و کار شما را رونق می بخشیم.

 

برای احتساب هزینه ایجاد کرد اپ با شرکت طراحی سایت وب نگاه تماس حاصل نمایید تا با توجه به نیاز و امکانات مد نظر شما هزینه طراحی نرم‌افزار گوشی را برای شما در قالب پیش فاکتور رسمی ارسال نمایند.

 

.

 

_

تعرفه طراحی برنامه اندروید

 

در سفارش طراحی برنامه موبایل یک کدام از معیارهای مهم هزینه تشکیل داد اپ میباشد. البته آن چه برای شرکت طراحی نرم‌افزار موبایل و سفارش دهنده در جايگاه ی نخستین دارای اهمیت است، کیفیت و کاربردی بودن نرم افزار گوشی میباشد البته از اهمیت هزینه طراحی آن هم نمی اقتدار به راحتی گذشت. در شرکت‌ طراحی نرم‌افزار در تهران برای گزینش هزینه‌ی تعرفه ی نرم‌افزار اندرویدی هیچ نرم افزار ی مالی مشخصی وجود ندارد؛

 

زیرا انتظارات و اهداف صاحب کار از پیشنهاد طراحی اپلیکیشن تلفن همراه گوناگون هست و هزینه ها هم متناسب با آنها متغییر خواهد بود. برای مثال هدف از سفارش طراحی نرم‌افزار پیشنهاد غذا، تبلیغ رستوران و غذاهای آن می باشد و نیاز به استعمال از دست اندرکاران بصری جذاب و بخش های متعدد دارااست که در فایده آن هزینه های طراحی اپ نیز بیشتر خواهد بود. مثلا ی مواردی که بر تعیین میزان تعرفه طراحی برنامه موبایل تاثیر دارااست می توان به دست اندرکاران زیر اشاره نمود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 23:17


یادگرفتن اپلیکیشن نویسی آندروید و فراگیری آندروید  طراحی اپلیکیشن   به طور تصویری و به گویش فارسی می‌توانید فراگیری های آندروید را دانلود و یا این که اخذ پستی فرمایید. فراگیری نرم افزار نویسی اندروید, یادگرفتن فارسی اپلیکیشن نویسی آندروید, یادگرفتن نرم افزار نویسی برای تلفن همراه های هوشمند با به کارگیری از آندروید.

پکیج های آموزشی نرم افزار نویسی اندروید (آندروید) به طور به طور کامل منحصر به فرد به وسیله متخصصین کلیک وبسایت آماده گردیده است.با استعمال از یادگرفتن های نرم‌افزار نویسی  اندروید و فیلم یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید میتوانید از صفر تا صد آن را فرابگیرید.

امروزه آندروید (android) یک کدام از درآمدزاترین اپ نویسی ها به حساب آورده می شود.سوای شک وتردید android یکی‌از دوستداشتنی ترین سیستم برهان های هم اکنون حاضر به حساب آورده می شود که بوسیله موسسات مختلفی پشتیبانی میگردد.

اعتنا نمائید که فراگیری تصویری نرم افزار نویسی آندروید را میتوانید هم به طور دانلود و هم به طور پستی در قالب دی او دی ها درب خانه تهیه و تنظیم فرمائید.فراگیری اپ نویسی آندروید تشابه و رابطه متعددی با اپلیکیشن نویسی جاوا نیز دارااست.

شما در کلیک وب سایت یادگرفتن های متفاوتی را در حوزه ساخت سایت و اپلیکیشن نویسی فرا خواهید گرفت. برخی از عناوین عبارت میباشد از فراگیری طراحی سایت ، یادگرفتن  PHP ، یادگرفتن زامارین ، فراگیری نرم افزار نویسی IOS ، فراگیری جاوا ، یادگرفتن فتوشاپ ، فراگیری بهینه سازی وردپرس ، فراگیری SQL ، فراگیری CSS ، یادگرفتن بی نقص وردپرس و روستا ها عناون دیگر میباشد. شما میتوانید بعضا از فراگیری ها را به طور بدون‌پول اخذ فرمایید و برای ماهر خیس شدن یادگرفتن های توسعه یافته را تنظیم فرمایید. این عمل علاوه بر یادگرفتن برای شما این فایده را داراست که شما میتوانید از مشورت ها و پشتیابانی اساتید گروه نیز اسنفاده نمایید.

سیستم ادله اندروید بر طبق هسته لینوکس سازه گردیده‌است.اندروید در واقعیت طرحی میباشد که مخاطب و هسته را به هم دارای ربط می نماید.یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید امروزه یکی‌از پرطرفدارترین موضوعات شد‌ه‌است، چرا‌که با فراگیری اندروید هم می اقتدار درامدی مطلوب کسب کرد و هم اینکه اپ نویسی آندروید بسیار جالب و متنوع میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 221 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 23:05


در قسمت اولیه نوشته ی علمی در زمینه‌ی ضرورت پباده سازی   طراحی اپلیکیشن   برنامه برای هتل ها سخن کردیم و مزایایی که برای مهمانان هتل و صاحبان هتل به ارمغان می‌آورد را برشمردیم. در نصیب دوم این نوشته‌ی‌علمی امکاناتی که یک نرم افزار ماهر هتل میتواند ارائه دهد را تحلیل می‌کنیم. 

چه امکاناتی یک برنامه هتل میتواند داشته باشد؟
1-سهولت و صرفه جویی در طول در هنگام کاوش و رزرو یک اتاق هتل. این خصوصیت برنامه هتل تماما روشن میباشد، البته یک شرط اصلی داراست که می بایست رعایت خواهد شد. پروسه رزرو اتاقها می بایست بی آلایش باشد، کلیک های کمتر، سعی بهتر.

2- جزئیات حالت، مرتبه و امتیازات هتل. یوزرها شما قابلیت و امکان یافتن مسیر مناسب خویش چهت نیل به محل اقامت خویش را خواهند داشت.

3- خبر ها. یوزرها با به کارگیری از اپ هتل درخصوص تخفیفات فصلی و پیشنهادات ویژه با خبر می شوند. مثلا یک تجهیزات تازه هتل، سرویس ها جدید، جشن و پای کوبی ومراسم آینده ...

4- تجزیه و چک. با پباده سازی نرم افزار هتل، می‌توانید با افزودن یک ماژول خلق یوزرها در نرم‌افزار را تجزیه و نظارت فرمائید و بر اثربخشی کمپین های تبلیغاتی چک داشته باشید و منظور های مهمانان را بخوانید. در غایت، شما قدرتمند خواهید بود مجموع منظور های مشتریان خویش را متوجه گردید.

5- آلبوم عکس آلبوم عکس نماهایی از ظواهر و باطن هتل شما ارائه میدهد. همینطور می‌توانید آلبوم های متفاوت درباره‌ی عکس های میهمانان، منوها، نمایشگاه های هتل و غیره تولید نمائید.

6- نقشه هتل این خصوصیت فرصتی را برای ارائه نقشه هتل، برای مثال اتاق ها، تجهیزات درون و بیرون از هتل، و همینطور جاذبه های آن مهیا می نماید.

7- اتاق ها با به کارگیری از این ماژول، شما میتوانید اتاق های هتل خویش را نشان دهید. بنابراین شما میتوانید تصاویر اتاق را آپلود کرده و هزینه اقامت و سرویس ها قابل ارائه در هتل را نشان دهید. داشتن این قابلیت و امکان می‌تواند اخیاری باشد البته یک خصوصیت بسیار مناسب میباشد که می‌تواند در طی مسیر پباده سازی و بسط نرم افزار هتل گزینه دقت قرار گیرد.

8- وفاداری. ساخت وفادرای یوزرها به وسیله نرم افزار یک مزیت اصلی میباشد. فکر کنید یک مهمان یک پرسشنامه را در گوشی خویش لبریز می نماید، هتل درخواست و داده ها بدون نقص درباره‌ی مشتری بالقوه اخذ می نماید. مدیریت هتل اذن میدهد تا برای این مهمان تخفیف در لحاظ گرفته گردد. علاوه بر این، شما می‌توانید به طور اتومات ارائه تخفیفات را مدیر نمائید.

9- ارتباط تلفنی با قسمت های هتل.  این ماژول اذن می‌دهد یک مهمانان به صورت بدون واسطه از نرم‌افزار هتل با قسمت های هتل، رستوران و یا این که ماشین کرایه ای تماس بگیرند و مهمانان کار کشته خواهند بود که آنچه را که میخواهند با یک کلیک به دست آورند.

10- مناسبت ها. شما میتوانید روزنگار رویدادهای هتل خویش را ساخت و ساز فرمایید تا مهمان بتواند عکس های آن‌ها‌را ببیند و در امر رویدادهای اجتماعی آینده آگاه شوند.

11- فرم های برخورد. اضافه کردن قابلیت اخذ نظرها مهمانان بسیار اثرگذار میباشد. با تحلیل سرویس ها هتل بوسیله مشتریان شما می‌توانید داده ها مفیدی را برای نصیب بازاریابی هتل گردآوری فرمایید و برخورد مثبت درباره‌ی هتل خویش را بشنوید. به این ترتیب در لیست تجهیزات لازم نرم افزار هتل این مورد را فراموش نکنید.

12- چت آنلاین. چت آنلاین یک خصوصیت پیام رسانی فوری میباشد که بهتر میباشد در پباده سازی نرم افزار هتل شما ساخت‌و‌ساز گردد. چت آنلاین می‌تواند به وسیله افرادی که قصد بازدید از هتل و یا این که عده ای که درهتل اقامت دارا‌هستند و نیاز به یاری کارمندان هتل دارا هستند مصرف شود. این ماژول به شما یاری می نماید تا در لحظه با مهمانان خویش رابطه برقرار نمائید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 23:16

گام ششم: نظارت و بررسیتحلیل نرم افزار هایی که در حوزه شما عمل می‌نمایند   طراحی اپلیکیشن   اولی گام و به دنبال پیش گویی مراحل بازار و تلاش اپ شما در رفع نیاز بازار نقشه خط مش شمارا به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.به کار گیری از ابزارهای محاسبه مثل Flurry، localytics، preemptive و به دنبال در صورتی‌که سایت دارید ارزیابی مخاطبان با ابزار googleanalytics به شما پیشنهاد میشود.
گام هفتم: Beta testingآزمایش بتا در واقع او‌لین مجال برای شماست تا از جامعه غرض خویش برخورد بگیرید.با این نحوه شما خیر تنهای میتوانید ریسک نرم‌افزار خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های برنامه مانند اپلیکیشن استور به صورت قابل توجی میتوانید ارتقاء دهید.
پیش از آزمایش بتا یک سری نکته قابل توجه را در لحاظ بگیرید:
بتا تسترها را شناسایی فرمائید؛ پژوهش ها بازار و فهم و شعور صحیح از جامعه غرض، محاسبه بازار فرآیند بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما سهل و آسان می‌نماید.
مشکلات را حذف فرمائید؛ نرم‌افزار شما بایستی در پلتفرم های گوناگون به شکلی جاری اجرا گردد و باگ خاصی ساخت نکند. آزمایش آلفا به شما یاری می‌نماید بیشترین اشتباهات و باگ ها را حذف فرمائید.
برخورد بگیرید؛ اساسا غرض از آزمایش بتا برخورد تصاحب کردن از یوزرها مقصود است، با نظارت صحیح این بازخوردها شما میتوانید اشتباهات جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری اپلیکیشن خویش را بهبود ببخشید.
 
گام هشتم: دیباگ و نشر برنامهدر صدر کارایی فرمایید معیارهای ورودی خویش را بسنجید، قیف فروش و بازاریابی خویش را قدم به قدم تحلیل کرده و خوی یوزرها را به صورت ویژه محاسبه فرمایید و با اعتنا به بازخوردها، نرم افزار خویش را تصحیح فرمائید.بعد از طی پروسه فوق شما می توانید اپلیکیشن خویش را افزایش و در غایت نشر دهید.نکته: اعتنا داشته باشید که تکثیر نرم‌افزار آخر منش وجود ندارد، بلکه شما می بایست بتوانید با به روز های ماهانه تجربه کاربری خویش را دائما بهبود ببخشید تا بتوانید در مارکت خویش را پیشتاز نمایید. 
عده بندیهمان گونه که مطالعه فرمودید، پباده سازی نرم افزار یک عمل تیمی، بزرگ، ظریف و اما بسیار اصلی میباشد که قادر است شمارا در اجرایی کردن ایده هایتان یاری دهد.از آنجایی که اکثر وقت ها موسسه ها پباده سازی نرم افزار توان اجرای ظریف ایده های شما‌را ندارند به شما پیشنهاد میکنیم چنانچه آینده پروژه و اجرای ظریف آن برای شما اهمیت بالایی دارااست، خودتان دست به فعالیت گردیده و مبانی اپ نویسی جاوا اندروید را به صورت عملی و کاربردی بیاموزید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 20:13

به طور کامل منطقی میباشد که شما پلتفرم خویش را بدون پول بسازد، طراحی اپلیکیشن البته برخی از خصوصیت های جذاب را مبلغی کنید به صورت نمونه دسترسی به کل ویدیوها و کتب، به کار گیری بدون‌پول از ربات ها و غیره.
تبلیغات داخل طرحی در نرم‌افزار Duolingo جایگزین کسب درآمد از روش ترجمه شد.
چه‌طور یک برنامه یادگرفتن لهجه مانند Duolingo را بسازیم؟
اولیه از همگی، در‌صورتی‌که بخواهید یک نرم‌افزار مانند Duolingo را توسعه و گسترش دهید، بایستی بدانید که چه نصیب هایی را بایستی در حیث بگیرید.
فرمت مطلوب آموزشی برای یادگرفتن گویش، به یوزرها خویش آزادی فعالیت بدهید و عملکرد نمائید که همگی نیازهای احتمالی آنان‌را برآورده نمائید. چهت نیل بدین غرض می بایست محتوای آموزشی متنوع داشته باشید (کلیپ، صدا، متن، تصاویر و غیره)
مخلوط شبکه های عمومی این خصوصیت سیستم نام نویسی را بی آلایش کرده و شمارا کارکشته به ترکیب داده های استفاده کننده از یک کانال اجتماعی (مانند FB می نماید. بدین ترتیب، استفاده کننده وقت خویش را صرف جواب دادن به سوالهای عادی راجع به اسم، جای ، سن و غیره نمی نماید.
سرگرمی فراگیری به صورت سنتی با خستگی هم پا میباشد گرچه نباید خسته کننده باشد! نرم افزار های گوشی مدتها به درازا کشید تا فرایند یادگیری لهجه را به نوعی بازی هیجان آور تبدیل نماید که سیستم جایزه، انگیزش، پیشرفت و اقبال رقابت با دیگر یوزرها را داشته باشد. همت فرمایید یک عنصر بازی و سرگرمی به نرم‌افزار یادگرفتن لهجه خویش اضافه نمائید.
فرآیندهای روشن اطمینان نتیجه ها فرمایید که سرویس ها شما برای علم آموزان با هر سطح علم لهجه موءثر خواهد بود. در اپ خویش ارشاد ها و پیشنهاد های اثرگذار ارائه دهید، یک chatbot ساخت فرمایید و در صورتی ربات پاسخگو نبود استفاده کننده بتواند با مجموعه پشتیبانی تماس بگیرد.
پباده سازی جالب بسیار اساسی میباشد که به کارگیری از اپ یادگیری لهجه شما شل باشد. این به‌این معنا میباشد که پباده سازی رابط می بایست مخاطب پسند، پاک و فارغ از تکرار جزئیات باشد. این عمل تخصص طراحان UI / UX، است.
iOS و Android از آن جا که یوزرها گوناگون از دستگاه های گوناگون استعمال می نمایند، شما بایستی مطمئن گردید که سرویس ها نرم افزار شما در هر دو سیستم برهان iOS و Android صحیح عمل می نماید. این فعالیت مخارج توسعه و گسترش نرم‌افزار فراگیری گویش شما‌را ارتقا میدهد، البته خط مش دیگری چهت نیل به برد در آینده ندارید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 19:36

 

همینطور آیتم های مثل تبلیغات بنری هم وجود داراست. طراحی اپلیکیشن  گرچه یکی‌از بدترین طرز های کسب درآمد از اپ کودک هاست. به صورت معمول کودک ها روی تبلیغات کلیک می نمایند و به تارنما های مقصد تبلیغات مراجعه می نمایند. اما پدر و مادر کلافه گردیده و با دیدن این نوع تبلیغات اپ شمارا از دستگاه حذف می نمایند.
 
به هر اکنون چنانچه اپلیکیشن طوری پباده سازی کردید که پرداخت داخل طرحی باشد می بایست موافقت پدر و مادر را هم نظر نمائید. این می‌تواند از خرید های در دست گرفتن نشده کودک ها خودداری نماید.
 
کودک ها پیروزی را دوست دارا‌هستند
نوباوه ها از اخذ اجرو پاداش ها و جایزه بی غایت خرسند می گردند. همینطور به صورت نامحسوس به اعتماد به‌نفس آنان نیز امداد می نماید. یک موسیقی خنده رو یا این که یک صورت که لبخند میزند به اندازه کافی نوباوه ها را خرسند می نماید و سبب ساز می‌شود طفل ها از فعالیت با نرم افزار لذت ببرند.
 
 
ساخت و ساز اپ برای طفل ها
 
 
ایجاد نرم افزار برای نوپا ها
 
نوباوه ها نیز به اندازه بزرگسال از آیتم دقت قرار گرفته شدن لذت می‌برند و به آن قیمت قائلند. پس از حل مورد یا این که یک معضل هنگامی محرک مثبتی اخذ می نمایند خیلی ذوق زده و خوشحال میشوند. یک گسترش دهنده نرم افزار بایستی این مورد ها را در لحاظ بگیرد و در ایجاد برنامه نوباوه ها از آن به کارگیری کرده و کودک ها را پرانگیزه و مشتاق نگه دارااست.
 
یکسری نکته ی دیگر
ما تمامی مطمئن هستیم که نکات نقل شده در نوشته‌ی علمی نخستین (داده ها بیشتر) و نکاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی خواندیم؛ ملزومات پباده سازی یک کالا (نرم‌افزار) خوب میباشد.  در ذیل به دیگر نکاتی اشاره می‌کنیم که نمی قدرت به مرحله خاصی از پباده سازی و توسعه و گسترش نسبت بخشید؛ ولی فهمیدن آن مطلقا برایتان اثر گذار خواهد بود.
مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 23:06


اپل آیدی چه می باشد؟
هر فرد برای ورود به دنیای اپل بایستی اپل آیدی اختصاصی خودش را داشته باشد که اکانت کاربری اپل و نشانگر نام‌و‌نشان وی در شرکت اپل برای به کار گیری از محصول ها اپل میباشد. طراحی اپلیکیشن شما برای استعمال از همه تولیدها قابل انعطاف افزاری و طاقت فرسا افزاری کمپانی اپل می بایست این نام و نشان و شناسه را خریداری کرده و داشته باشید. در شکل گم کردن اپل آیدی و یا این که غیر فعال شدن آن، قابلیت و امکان بازیابی داده ها و دستگاهی که اپل آیدی روی آن تهیه گردیده، نیست، پس در محافظت آن غایت اعتنا را به عمل ببرید.

 

پیش نیازهای ساخت و ساز اپل آیدی­:
در گام نخستین، شما احتیاج به یک اپلیکیشن دارید که‌این اپلیکیشن آیتونز اپل میباشد. در گام دوم می بایست VPN مطلوب داشته باشید تا کمپانی اپل متوجه اتصال شما از کشور‌ایران نشود. بهتر میباشد IP خویش را به ایالات متحده تغییر و تحول دهید تا دشوار‌گیری‌های کمپانی اپل را بتوانید بدور بزنید و به راحتی اپل آیدی خویش را بسازید. در قدم سوم شما می بایست یک نشانی اینترنتی قابل دسترسی داشته باشید. ما در اینجا سه نحوه تولید اپل آیدی ( به روزترین طریق ۲۰۲۰) را به طور گام به گام به شما فراگیری می­دهیم­:

 

شیوه اولیه ایجاد اپل آیدی با اپلیکیشن آیتونز:
در حالتی‌که به ساخت و ساز اپل آیدی سریع در کامپیوتر احتیاج دارید شایسته ترین چاره برای شما اپلیکیشن آیتونز میباشد. در قدم اولیه پس از نصب اپلیکیشن و پر‌نور کردن فیلترشکن و تغییرIP (ترجیحا تغییر‌و تحول به آمریکا ایالات متحده) وارد اپلیکیشن می­گردید و از بالای شیت Account را گزینش کرده و روی Sign in کلیک نمائید.


استارت ساخت و ساز اپل آیدی با اپلیکیشن آیتونز

 

در گام‌بعدی در قاب ظواهر گردیده روی آیتم Create New Apple ID بزنید.


یادگرفتن ساخت‌و‌ساز اپل آیدی در کامپیوتر

 

در قدم سوم در برگه ظواهر گردیده بایستی اطلاعاتتان را به طور بدون نقص و با تمرکز گزینش فرمائید. به ترتیب نشانی آدرس اینترنتی، راز (ترکیبی از کلام کوچک و وسیع و عدد)، تکرار سر و مرزوبوم (بهتر میباشد پیش فرض یعنی  United Statesرا تعیین فرمائید) و روی تیک تایید بزنید و مورد Continue را گزینش فرمایید.


وارد کردن داده ها برای تولید اپل آیدی

 

در برگه‌ی تازه اطلاعاتی مانند اسم، اسم خانوادگی، تاریخ میلاد به میلادی را وارد فرمایید بعد به سوال های امنیتی جواب دهید در زیر شیت بهتر میباشد تیک مرتبط با خبرها اپل را غیر فعال نمایید.

درین بخش اعتنا داشته باشید که داده ها و سوالاتی که از نصیب سوال ها گزینش کرده و جواب می­دهید به خیال بسپارید تا در شکل لزوم بتوانید برای احراز نام و نشان از آن ها استعمال فرمائید.

پس از انجام این پروسه روی آیتم Continue کلیک فرمائید.


یادگرفتن مرحله به مرحله اپل آیدی

 

پایانی مرحله حساس‌ترین مرحله میباشد که شما در آغاز می بایست شیوه پرداخت (Payment Type) خویش را روی none تهیه فرمائید، در‌این صوت نیازی به وارد کردن داده ها اکانت بانکی ندارید. در بخش بعدی، بایستی یک نشانی در ایالات متحده که دربرگیرنده اسم‌ و اسم خانوادگی، نشانی محل سکونت، شماره تلفن و کد پستی  را وارد نمایید که ما یک مثال برای شما قرار می­دهیم برای نشانی‌های بیشتر می­توانید به وب سایت‌های ساخت و ساز نام و نشان فیک رجوع‌نمایید، همینطور با به کار گیری از گوگل مپ می توانید آدرسی حقیقی وواقعی در به عبارتی کشوری که اطلاعاتش را وارد کرده‌اید، پیدا کرده و در فیلد متبوع وارد نمائید.

دو مثال از نشانی‌های فیک

نشانی نخستین

Street:

۲۶۱ Peck Court

City: PINEAPPLE

State: AL

Zip Code :

 ۳۶۷۶۸

Area Code :

 ۹۴۹

Phone: 

۴۵۷۵۸۷۰

نشانی دوم

Street:

۹۰۰ Quayside Dr, New Westminster

City:

British Columbia

State:

BC

Zip Code:

V3M6G1

Phone Number: 604 – 5253474

دقت فرمائید که نیازی وجود ندارد نصیب APT.SUITE.BLDG را لبریز فرمایید.

بعداز انجام فرایند روی مورد Continue بزنید.


اتمام ساخت‌و‌ساز اپل آیدی با کامپیوتر

 

در پایانی قسمت از شما منظور می­گردد رمزی که به پست الکرونیکی‌تان ارسال گردیده وارد فرمائید تا اپل آیدی‌تان با پیروزی ساخته گردد.

 

شیوه دوم ساخت و ساز اپل آیدی از روش وبسایت اپل­:
در‌این طریق در آغاز بایستی فیلترشکن خویش را پر‌نور نمائید و مطمئن گردید که نشانی آی پی به نشانی آمریکایی تغییر تحول پیدا کرده‌میباشد. بعد به وبسایت قانونی اپل آیدی، appleid.apple.com بروید و آیتم‌ی Create Your Apple ID  را در منوی بالای وب سایت گزینش نمایید.


روند ساخت‌و‌ساز اپل آیدی از روش وبسایت

 

در مرحله‌ی آن گاه اسم و اسم خانوادگی، تاریخ به دنیاآمدن، مرز و بوم (United States را تعیین فرمائید) نشانی آدرس اینترنتی و پسورد حروف کوچک و عظیم و اعداد را وارد فرمائید.


ورود داده ها فردی

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 20:42


حوزه شهر هوشمند                      تکنولوژی حقیقت افزوده ( Augmented Reality )در حوزه شهر هوشمند با بهبود تجسم المان‌ها، فرایند اپلیکیشن‌ریزی و گسترش شهری را از نقشه‌ها طراحی اپلیکیشن و ماکت‌ها به تخیل و ابتکار عمل و مقایسه سناریوهای متعدد در طی کمتر واگذار نموده است. علاوه بر این، در مقایسه با سناریوهای متعدد اپلیکیشن‌ریزی شهری این تکنولوژی برای توجه در مسائلی که از دیده به دور میماند، به کارگیری میشود.
پباده سازی صنعتیفناوری حقیقت افزوده به طراحان صنعتی اذن میدهد که پباده سازی  و عملیات یک طرح جنس را پیش از کامل شدن شدن مشاهده نمایند. از حقیقت افزوده برای بصری سازی و  تولید تغییرات در پباده سازی خودرو و موتور مصرف شده میباشد. در واقع طراحان صنعتی میتوانند سبک های سه بعدی تولیدها پباده سازی گردیده را در دور و بر حقیقی و واقعی مشاهده کرده و حتی تعامل مشتری و مخاطب با آن را مشاهده کنند.
مورد ها مطرح گردیده کناره‌ای از کاربردهای حقیقت افزوده در دنیای پیرامون ما میباشد. این فناوری در بقیه منطقهها در هم اکنون بسط میباشد. فناوری  حقیقت افزوده با بی نیاز کردن داده ها دریافتی گوشه و کنار پیرامون و تجربه حقیقت در اطراف مجازی، مسیری هوشمند را برای آینده آدم نوید می دهد.
استعمال از حقیقت افزوده در اپلیکیشنبرای استعمال از این پلاگین دو مرحله کلی داریم:
مرحله نخستین: تهیه و تنظیم تصاویری که می‌خواهید آن ها به وسیله اپ شناسایی گردیده و داده ها بر طبق آن‌ها ظواهر گردد.
مرحله دوم: ورود به پنل کاربری و تولید کلید بوسیله ی ورود داده ها.


Vuforia  چه میباشد؟Vuforia  یک ابزار برای بسط اپ میباشد و تحت عنوان یک رابط، قابلیتِ ساخت و سازِ اپلیکیشنی با ابزار حقیقت افزوده را برای شما آماده می نماید. با به کارگیری از این ابزار کارکشته به تشخیص و ردیابی تارگت های متفاوت مانند شی ها و تصاویر خواهید بود. برای نسخه برداری شی ها متبوع مورد نیاز میباشد در وب سایت مرتبط با این ابزار که در یادگرفتن ها آورده گردیده نام نویسی نمائید.
نرم افزار حقیقت افزوده (Augmented Reality)اپتو سعی کرده قابلیت دسترسی به‌این ابزار را برای نرم افزار های شما آماده نماید. برای استفاده این پلاگین مایحتاج میباشد طبق فراگیری های اپتو فعالیت نمائید.
دقت داشته باشید که عدم به کار گیری ی وسیع از این ابزار منجر گردیده تا برای بخش اعظمی یوزرها ناشناس بماند و بخش اعظمی از تجهیزات آن همچنان معدود استعمال باقیمانده اند. در شرایطی‌که که تصمیم گرفتید از تجهیزات پلاگین ی حقیقت افزوده سود بگیرید ، بهتر میباشد طرز ی به کارگیری از آن را برای یوزرها اپلیکیشنتان شرح دهید و با به کار گیری این ابزار نرم‌افزار خویش را متمایز و توسعه یافته فرمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 23:03

طراحی اپلیکیشن  پيش رونده گسترش‌ي اینترنت اپليكيشن‌ها به تازگي واقعه نيفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ گسترش دهندگان عملكرد كردند به جاي گسترش‌ي برگه هاي اثبات به طراحي ورقه هاي پويا به یاری ابزار ذيل سرور (PHP يا اين كه ASP .NET) يا سمت كلاينت (مثل Ajax) بپردازند و وبسايت‌ها را به صورت كامل ريسپانسيو يا اين كه پاسخگو تولید نمايند .

طراحي اپليكيشن

علي رغم عملکرد‌هاي بي‌شمار البته به هر ترتيب در صدر دقت بيشتر مخاطبين معطوف به اپليكيشن‌هاي بومی بود . اپلیکیشن‌هاي Native مي‌توانستند دسترسي بهتري به منابع موبايل داشته باشند و اين قضيه در غايت سبب ساز به اين ميشد كه سرعت اين سیرتکامل اپلیکیشن‌ها بيشتر باشد، به همين برهان يوزرها توجه بيشتري به نرم افزار‌هاي بومي داشتند .

البته با سپری شد بازه زمانی زماني و با بهينه‌سازي‌هاي انجام شده روي ابزار‌هايي مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسكريپت و همينطور کار کشته‌خیس شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هايي مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپليكيشن‌هاي هيبريدي پيروز شدند در بعضی از زمينه‌ها عملكردي به مراتب بهتر از نرم افزار‌هاي ساكن داشته باشند .

در سال ۲۰۱۵ «فرانس بريمن» و يكي از مهندسين ارشد مرورگر گوگل كروم «الكس راسل» براي وی‌لين بار از واژه و کلمه‌ي Progressive Web Apps به کارگیری كردند . آنها قصد داشتند اپليكيشني را تعريف كنند كه مي توانند از ويژگي‌هاي نو تكنولوژي امروزی مرورگر‌ها به كار گيري كنند و همانند يك اپليكيشن كاربرد‌هاي خویش را در اختيار كاربران قرار دهند .

ضروري به ذكر مي‌باشد كه اپليكيشن‌هاي هيبريدي تفاوت قابل توجهي با PWA ها دارا هستند . اپلیکیشن‌هاي هيبريدي در واقع اینترنت اپليكيشن‌هايي مي باشند كه به وسيله بسط دهندگان تنها يك بار پباده سازي و برنامه نويسي مي گردند . عموما براي اين فعاليت از ابزار‌ها و فريمورك‌هاي جاوا اسكريپت يا پايتون به كار گيري مي‌شود . دسترسي به اين گونه اپلیکیشن‌ها از طریق مغازه‌هاي اينترنتي نظير Appstore و گوگل پلي رخداد خواهد زمين خورد .

اين در حالي مي باشد كه نرم افزار‌هاي پيش رونده را به راحتي و با استعمال از يك URL مي‌اقتدار در اختيار داشت . از طرفي اپلیکیشن‌هاي پيش رونده پس از اين‌كه يك توشه به وسيله شما مشاهده شوند، فارغ از نياز به اینترنت مجددا نمايش داده خواهند شد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 17:22

طراحی اپلیکیشن آیا می دانید اشخاص از چه طرز اپ شما‌را اخذ می نمایند؟ آیا آن‌ها لینک و پیوند دانلود اپ را از دوستانشان گرفته اند؟ یا این که QR کد دربردارنده لینک و پیوند دانلود اپ را درون دکان یا این که کمپانی تان چشم و کپی کرده اند؟ آیا سکو و تعداد دانلود بالایی در اپ استور اندروید یا این که اپل دارید؟

فهمیدن اینکه مشتریان چه‌گونه از وجود نرم افزار شما باخبر می‌شوند و آن را دانلود می‌کنند ضروری میباشد. در غیر این فیس نمیتوانید طرح ریزی صحت برای کار های آینده خویش داشته باشید.

 

تکان و جابجایی باطن اپ را تسهیل نمایید

یوزرها ایده و ذهنیتی در رابطه تجهیزات اپ شما و روش به کارگیری از آن ندارند. آن‌ها نمیدانند مناطق و داده ها گزینه نظرشان کجاست. بدین ترتیب، برگه خانگی مهم‌ترین نصیب اپ شماست که بایستی در آن، دکمه های پهناور و مشخصی برای راهبری و ورود به نصیب ها و صفحه ها متعدد ساخت فرمایید.

 

از رنگ ها به صدق به کارگیری نمائید
نرم افزار های متعددی را می‌بینیم که رنگ های بکار رفته در آن متناسب با لوگو و دیگر موادسازنده گرافیکی آن مارک وجود ندارد. هیچ چیز ناشیانه خیس از آن وجود ندارد که رنگبندی اپ شما ضعیف و نامربوط باشد. در آن چهره، اشخاص صد رد صد اپ شما‌را غیرحرفه ای خواهند یافت.

 

فونت مطلوب را فراموش نکنید
تاثیرگذاری فونت در نرم افزار تلفن همراه کمتر از تارنما میباشد. با اینحال، سفارش می‌کنیم هنگام تولید اپ اندروید و iOS از فونت های گوناگون استعمال فرمایید و تاثیرات هرمورد از آنان‌را آنالیز کنید. در غایت فونتی را تعیین نمائید که با کار شما متناسب خیس میباشد و شخصیت شما‌را بهتر منعکس می نماید.

 

طرح می بایست قشنگ، متناسب، و هماهنگ باشد
دکمه ها نباید خیلی وسیع یا این که خیلی کوچک باشند. فونت ها بایستی محترم و کار شما تناسب داشته باشند. از عکس های تازه و مربوط به کارتان استعمال فرمایید. خلاصه آنکه دائما به تاءمل سئو و ارتقا اپ گوشی باشید و زیباسازی آن را در حق تقدم قرار دهید. سفارش می‌کنیم نگاهی هم به قالب های اپچار بیندازید.

 

بدون شک از دکمه های «فراخوان برای مبادرت» به کارگیری نمائید
شما مطلقا از ایجاد اپ اندروید و iOS هدفی دارید، و چهت نیل به‌این انگیزه نیاز میباشد که مخاطب شما مبادرت گزینه نظرتان را انجام دهد. به عنوان مثال فرآورده یا این که سرویس ها شما‌را بخرد، عضو مجله تان شود، یا این که فرمی را مالامال نماید. بدین ترتیب، خیلی بدیهی و واضح به مشتری بگویید چه فعالیت نماید. و آن را توسط دکمه های «فراخوان برای مبادرت» بگویید.

 

تبلیغ و بازاریابی را نادیده نگیرید
انگیزه از تبلیغ و بازاریابی رساندن پیام و جذب مخاطبان طولانی تر میباشد. برای این فعالیت نحوه های متنوع و موثری موجود است؛ از پست الکرونیکی و QR کد گرفته تا با صرفه سای اپ استور. مشتریان مهم و اصلی شما می بایست مسلما نرم افزار شمارا نصب نمایند. براین اساس، در‌حالتی که وبسایت پر بازدید ای دارید و یا این که اشخاص متعددی به محل کارتان مراجعه می کنند، می‌توانید به شایسته ترین صورت از آن برای تبلیغ اپ اندروید و iOS خویش استعمال نمائید.

 

یوزرها را جذب و بعد سرگرم نمائید
بخش اعظمی از شرکت های فراموش می‌نمایند که بطور همیشگی با مشتریانشان رابطه و تعامل داشته باشند. براین اساس، شما بایستی آنجایی که مخاطبانتان حضور دارا‌هستند مطلقا حضور داشته باشید. امروزه اکثری از مخاطبان شما به وسیله تلفن همراه های خویش در شبکه‌های‌مردمی حضور پیدا می‌کنند. در صورتی شما هم در شبکه‌های‌اجتماعی حضور فعالی داشته باشید می‌توانید آن‌ها‌را جذب فرمایید، و آن گاه آن ها را سوای اینکه لازم باشد دستگاه شان را تغییر و تحول دهند، با به عبارتی تلفن همراه شان، به سوی نرم افزار تان هدایت کرده و با آن‌ها رابطه برقرار نمایید.

 

شاخ و برگ های مازاد را حذف فرمائید
مشخصات و طرح های گرافیکی مازاد را حذف فرمایید، چون اکثر وقت ها وقت ها به آن‌ها نیازی وجود ندارد. این بر روی زیبایی نرم افزار تان هم تاثیر بسزایی دارااست. این روز ها مشتریان در جستجوی آسانی و راحتی میباشند. بدین ترتیب، هوشمندانه میباشد که نرم افزار خویش را بصورت ماهانه آنالیز فرمائید و با حذف مورد ها مازاد آن را بی آلایش خیس فرمائید.

 

و نکته آخری اینکه، برنامه زمانبندی همیشگی و دقیقی برای بررسی زمان ای نرم افزار خویش و seo آن داشته باشید. متاسفانه بخش اعظمی از موسسه ها بعد از تولید نرم افزار گوشی دیگر آن را محاسبه و آپ دیت رسانی نمی‌کنند. اذن ندهید این واقعه برای شما هم بیفتد.

پس، 10 رسمی که در ابتدا شرح داده شد را همواره در تولید اپ اندروید و iOS آیتم دقت قرار دهید و تحلیل زمان ای نرم افزار و آپدیت رسانی آن را از خاطر نبرید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399 ساعت: 15:34

طراحی اپلیکیشن 


در روزهاي نخستين 2018 بود كه مايكروسافت قابليت و امكان چت سری با پشتيباني از رمزگذاري سرتاسري (End-to-End) را براي اسكايپ معرفي كرد و حالا در جديدترين بروزرساني اين سرویس، يوزرها ديوايس‌هاي اندرويدي نيز ميتوانند از اين قابليت و امكان در پيام رسان ردموندي‌ها به کارگیری نمايند.

طراحي اپليكيشن

در سيستم ارتباطي End-to-End تنها دو طرف ارتباط توانا به خواندن پيام ها ميباشند و با اعتنا به امنيت بالاي آن، كمبود اين سيستم در اسكايپ به طور کامل احساس ميشد. ولي در كنار بخش چت خصوصی، بخش بلوتوث برنامه هم بهبودهايي داشته تا هنگام همگام سازي ديوايس‌هاي بي سيم با اپ شاهد ايرادات گذشته نباشيد.

به ياور اين مورد ها مايكروسافت در بروزرساني اسكايپ اندرويد کارایی كرده باگ‌ها را برطرف كرده و يك تجربه پايدارتر براي يوزرها به وجود بياورد. نسخه 8.26 اسكايپ هر تعدادي آپ ديت بزرگي نیست البته با تمركز روي ارتقا امنيت قدمي رو به جلو براي نگهداري حریم فردي يوزرها به شمار مي‌رود.

نسخه جدید اسكايپ اندرويد را هم اکنون مي توانيد از گوگل پلي دانلود نماييد. بد نیست بدانيد مايكروسافت در يك ماه قبلي قابليت و امكان‌هاي قابل توجهي را به اپلیکیشن خويش طولاني خیس کرده است. آنان پس از درخواست‌هاي فراوان، تيك خوانده شدن پيام‌ها را بالاخره به اسكايپ آوردند و پس از آن نيز قابليت ضبط مكالمات ويديويي راهش را به برنامه پيدا كرد.


توييتر ساعاتي پيش اعلام كرده كه اپلیکیشن اندرويد خويش را دستخوش تعدادي تغييرات خواهد كرد. از پاراگراف اين تغييرات كه انتشارشان از امروز پیشگفتار گرديده مي‌توان به يك نوار ناوبري جدید در انتهاي كاغذ اشاره كرد.

توييتر ميگويد كه با اين نوار ناوبري جدید، سر زدن به نصيب‌هاي گوناگون توييتر به هنگام مطالعه توييت‌ها آسوده‌خيس از همیشه مي گردد. همينطور جابجايي بين تب‌هاي متفاوت نيز با سرعت بيشتري انجام خواهد گرفت.

البته همان طور كه خودتان مي توانيد حدس بزنيد، با طولاني خیس شدن اين نوار انتهايي ديگر قابليت سوايپ في مابين تب‌هاي Home، Search، Notifications و Mesغير مجاز مي باشدes را نخواهيد داشت. البته صورت خوش زمينه اينجاست كه رنگ نوار ناوبري مي تواند تغيير و تحول نمايد.

در شرايط معمولي، آن را به رنگ سپيد خواهيد روءيت كرد و هنگام فعال كردن موقعيت شب اين نوار ناوبري به رنگ طوطيا‌اي در ميايد. توجه داشته باشيد كه انتشار اين نوار ناوبري تازه هنوز براي تمام يوزرها پیشگفتار نشده و اين به‌روزرساني جزو آپ ديت‌هايي نیست كه بتوانيد از گوگل پلي آن را دریافت نمائيد.

به اين ترتيب در صورتيكه هنوز اين نوار تازه را نمي بينيد، راه حل اي نیست جز اين كه تا تكثير آن از سوي توييتر منتظر بمانيد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 25 فروردين 1399 ساعت: 5:30


طراحی اپلیکیشن درایت در رابطه مارک یعنی اینکه مشتری برندی را بشناسد و بتواند آن را به خیال بیاورد. «تدبیر در رابطه مارک» موضوع مهمی در فتار مشتری، رئیس تبلیغات، و مدیر مارک میباشد و در تدوین استراتژی گسترش شرکت ها نقش بسزایی داراست. اینکه مشتری برندی را بشناسند و کارکشته باشد آن را به خیال و خاطر بیاورد در تصمیم گیری وی برای خرید نقش مهمی خواهد داشت. در حالتی‌که مشتری نداند تولیدات شما چه می باشد و برندتان را نشناسد قاعدتا موقع خرید به شما مراجعه نخواهد کرد. به این ترتیب، ساخت درایت در رابطه مارک انگیزه اکثری از کسب و کارهاست و نرم افزار تلفن همراه می تواند به شما در این کار یاری متعددی نماید. اذن دهید مورد دانایی در رابطه مارک را به دو بخش «مارک» و «تدبیر» تقسیم کنیم و به هر کدام مستقل بپردازیم و ببینیم نرم افزار شما چه‌گونه میتواند در این زمینه نقش آفرینی نماید:

پباده سازی نرم افزار

مارک: اپ موبایل مانند یک بیلبورد خالی میباشد. شما می‌توانید هر طرح و پیامی که می‌خواهید را روی آن اجرا فرمایید؛ پباده سازی شما قادر است شیک، بی آلایش، کاربردی، خیره کننده، و آموزنده باشد. ولی آنچه مهم است این میباشد که مخاطب به طرح و پیام شما علاقمند شود و با آن رابطه برقرار نماید. بنابراین، نرم افزار می تواند طرح و پیام مارک شما را بصورت خوشگل، کارآمد و تاثیرگذار به مشتری ارائه دهد و امکاناتی را در دست وی بگذارد که عشق و علاقه وی به برندتان را ارتقا دهد.

دوراندیشی: هرچه مشتریانتان اضافه از نرم افزار موبایلتان به کار گیری نمایند، زودتر رغبت پیدا میکنند که فرآورده و خدماتتان را بخرند. این استعمال مداوم از اپ و دیدن مکرر اسم و آیکون برندتان سبب ساز میگردد که برندتان بیشتر و بهتر چشم شود و در خیال و خاطر بماند.

 

 

5. بهبود رابطه با مشتری

 

 

 

 

صرف لحاظ از اینکه چه کالا یا این که خدماتی عرضه می کنید، مشتریانتان می بایست راهی برای رابطه با شما داشته باشند. در صورتی‌که درون اپتان خدمت پیام رسان داشته باشید می‌توانید در طرز رابطه با مشتریانتان تغییر چشمیگیری ساخت فرمایید.

 

 

 

6. تمایز از رقبا

 

طراحی اپلیکیشن

 

 

موقتا تعداد کسب و شغل های کوچکی که دارنده اپ گوشی می‌باشند زیاد وجود ندارد، و این برای شما یک مزیت است؛ چون سبب ساز می‌گردد از رقبایتان پیشی بگیرید. اولی نفری در محله یا این که شهرتان باشید که به مشتریانش اپ گوشی داده می‌باشد. بدون شک مشتریانتان شما‌را تحت عنوان یک کسب و کار پیشرو خواهند آشنایی.

 

 

 

7. ساخت وفاداری در مشتری

 

 

 

 

آخری مزیتی که در این مقاله به آن اشاره خوا هیم کرد، که البته مزایای بیشتری را میتوان در رابطه اپ گوشی برشمرد البته ما در اینجا به همین 7 مزیت بسنده می کنیم، این میباشد که شما می‌توانید بوسیله اپ تلفن همراه شم وفاداری نسبت به برندتان را در میان مشتریان ایجاد نمائید. با توجه به حجم انبوهی از تبلیغات که مشتریان را شبانه روز تسلط کرده، مانند بیلبورد و بنر در خیابانها، تبلیغات مجله، مجلات و رادیو تلویزیون، تبلیغات پایانه های مترو و اتوبوس، تراکت و بروشور، کدهای تخفیفاتی، تارنما، بنرهای تبلیغاتی آنلاین، و ایمیل های تبلیغاتی، شرکت ها برای رساندن پیام و تاثیرگذاری بر مخاطب با حالت دشوار و پیچیده ای روبرو میباشند. در چنین قوانینی، تولید یک ارتباط نزدیک و صادقانه با مشتریان از روش اپ گوشی و کسب اعتماد و وفاداری آنها ضروری هست. اما داعیه نمیکنیم که اپ تلفن همراه همه اشتباهات را حل خواهد کرد و سبب پرورش و شکوفایی کسب و کارتان خواهد شد. اما یقینا سبب ساز می‌گردد رابطه نزدیک تری با مشتریانتان برقرار نمائید و در نوک انگشتانشان قرار گیرید.

 

فعلا که با مزایای اپ تلفن همراه طولانی تر آشنا شدید می توانید از آن برای کسب و کارتان به کارگیری نمایید. البته برای ساخت اپ تلفن همراه بایستی از کجا مقدمه کرد؟ برای این فعالیت دو راه وجود دارد:

 

برون سپاری پروژه تولید اپ موبایلتان به یکی موسسه ها پباده سازی و بسط اپ تلفن همراه، یا این که استخدام مجموعه توسعه و گسترش اپ تلفن همراه در درون گروه تان.

به کارگیری از یکی خدمت های اپ ساز خود کار آنلاین، مانند نرم افزار ساز اپچار، که توسط آن می توانید سوای نیاز به برنامه نویسی اپ موبایلتان را بسازید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 209 تاريخ : شنبه 23 فروردين 1399 ساعت: 17:18

طراحی اپلیکیشن 


سیستم‌دلیل‌های بر پایه ی اندروید

 

 

همانطور که قبلا گفتیم، اندروید یک سیستم‌برهان متن‌باز و انعطاف‌پذیر می باشد و به همین خاطر می‌توان تغییراتی را در آن اعمال کرد. سازندگان تلفن همراه‌ها سودمند‌گیری از این قابلیت، هرمورد تغییرات موردنظر خود را بر اندروید اعمال می‌کنند. با وجود اینکه اندروید رایگان و متن‌باز می باشد، اما سرویس‌های گوگل این‌گونه نیستند و سازندگان تلفن همراه‌ها برای اینکه بتوانند از اپلیکیشن‌های مو جود در پلی استور و سرویس‌های گوگل به کار گیری کنند، بایستی طبق قانون ها این مجموعه عمل کنند؛ موضوعی که بسیاری از شرکت‌ها آن را پذیرفته‌اند.

پباده سازی نرم افزار

اما در این فی مابین شرکت‌هایی میباشند که نمی‌خواهند طبق قواعد گوگل عمل کنند. در اینجاست که سیستم‌برهان‌های مبنی بر اندروید وارد عمل می گردند. مبنای چنین سیستم‌استدلال‌هایی، اندروید است اما ارتباطی با اکوسیستم گوگل ندارند. از دربین چنین سیستم‌دلیل‌هایی، میتوانیم به سیستم‌ادله تبلت «فایر» (Fire) شرکت آمازون اشاره کنیم. سیستم‌برهان این تبلت مبتنی بر اندروید بود، البته از هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌ها یا سرویس‌های گوگل فایده نمی‌موفقیت. برخی از شرکت‌های سازنده‌ی چینی کمتر شناخته‌شده هم از چنین سیستم‌برهان‌هایی به کارگیری مینمایند؛ سیستم‌برهان‌هایی که به نحوه شگفت‌آوری شبیه اندروید هستند، البته به پلی استور گوگل دسترسی ندارند.

 

کاربرد تگ uses-feature در مانیفست

درین جلسه از سری مباحث آموزش برنامه نویسی اندروید در آغاز به باز‌نگری کاربرد تگ uses-feature در برنامه نویسی اندروید پرداخته سپس جزئیات آن را با هم مرور می کنیم.

 

تگ uses-feature چه می‌باشد و چه کاربردی داراست؟

به نام خداوند. در جلسات پیشین با فایل مانیفست (AndroidManifest.xml) و کاربردهای آن آشنا شده‌ایم. از جمله تعیین حق دسترسی‌ها (Permission)، آیکون و نام اپلیکیشن، تم برنامه و سایر اطلاعاتی که سیستم دلیل اندروید برای بررسی اپلیکیشن به آن ها نیاز داراست.

 

 

 

یکی‌از‌از سایر از امکان‌هایی که در مانیفست تعریف می شود uses-feature است. لغت feature به معنی ویژگی می باشد. به این ترتیب از شیوه نامگذاری این تگ می‌اقتدار تا حدودی به سیرتکامل کاربرد آن پی برد. از این تگ برای اعلام سخت افزار و نرم افزار موردنیاز اپلیکیشن به گوگل پلی (Google Play) و سایر مارکت‌های اندرویدی استعمال می‌گردد.

فرض نمایید قصد ساخت اپلیکیشنی دارید که نیازمند به کارگیری از دوربین است. برای مثال می‌اقتدار به برنامه‌های بارکدخوان، شبکه‌های اجتماعی با محوریت مدیا مانند اینستاگرام، نرم افزارهای ثبت و ویرایش عکس و فیلم و… اشاره کرد. تمامی این موارد مستلزم وجود طاقت فرسا افزار دوربین در تلفن همراه یا تبلت یا سایر دستگاه‌های اندرویدی می باشند. یا اپلیکیشن دیگری که کاربرد آن پرداخت وجه از طریق NFC است.

در مورد ها فوق، در حالتی‌که کاربر برنامه ما را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کند ولی از نرم افزار و دشوار افزار ما یحتاج آن برخوردار نباشد، عملا برای او کاربردی نداشته و ناچار به حذف آن از روی سیستم عامل خواهد بود. برای پیشگیری از بروز این اشتباهات می‌توانیم از قابلیت uses-feature در پروژه اندرویدی خود استفاده کنیم.

دوربین و پرداخت از طریق NFC را در گزاره قبل مثال زدم. فروشگاه گوگل پلی به امکانات و قابلیت‌های هر دیوایس اندرویدی دسترسی دارد. براین اساس می‌تواند لیست برنامه‌ها را مطابق با امکانات در دسترس کاربر به او نشان دهد.

 

1

 

در خط فوق دو ویژگی برای تگ uses-feature تعریف شده. اولی name که نام ویژگی و قابلیت ما یحتاج را نشان می‌دهد و دو‌مین الزامی بودن یا نبودنِ وجود آن را تعیین میکند.

نام android.hardware.camera نشان دهنده این می باشد که برنامه ما به وجود سخت افزار دوربین نیازمند بوده و قسمت دوم یعنی required مقدار آن true است؛ به‌این معنا که وجود این قابلیت الزامی می باشد. براین اساس اپلیکیشنی که ما در گوگل پلی منتشر کرده‌ایم فقط برای آن دسته از کاربرانی نمایش داده خواهد شد که دیوایس آن‌ها دارای دوربین باشد. ولی در صورتی که قسمت دوم false باشد به معنی غیر الزامی بودن این قابلیت است. یعنی در قسمتی از برنامه‌ی ما از دوربین استعمال میشود ولی الزامی نیست و بدون وجود سخت افزار دوربین هم می‌توان از امکانات برنامه بهره برد که در‌این‌صورت‌ اپلیکیشن ما هم در نتایج جستجوی این جور از کاربران نمایش داده خواهد شد.

 

1

 

مثلا قصد تکثیر یک برنامه انتقال فایل در مارکت گوگل پلی را دارم. این برنامه از طریق Wifi و Bluetooth قابلیت به اشتراک گذاری فایل را در بین دستگاه‌های متفاوت مهیا میکند. با اضافه کردن خط فوق به مانیفست پروژه، به گوگل پلی اعلام می‌کنم برنامه من نیاز به قابلیت بلوتوث دارااست ولی الزامی در کار نیست و مایلم برنامه من به کاربرانی که دستگاه اندرویدی‌شان ویژگی بلوتوث را ندارد نیز نمایش داده شود و بتوانند آن را روی دیوایس خود نصب کنند. در این‌حالت‌ کاربر می‌تواند صرفا از وای فای برای انتقال فولدر استعمال کند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت: 19:08

طراحی اپلیکیشن شايسته ترين برنامه جايگزين تلگرام: اپلیکیشن پيام رسان گپمعرفي 15 گزينه از شايسته ترين برنامه هاي جايگزين تلگرام

اپلیکیشن پيام رسان گپ هم تمام اقداماتي كه انتظار داريد يك برنامه پيام رسان قوي به انجام آن ها باشد را ارائه کرده است. قابليت رد و بدل پيام هاي صوتي، تصويري، متني، تشكيل تيم و غيره کلیه بوسيله برنامه گپ پشتيباني ميشوند. اين اپلیکیشن نقاط قوت بخش اعظمي دارد كه براي آشنایی طولاني خیس با آن ها مي توانيد نوشته‌ي‌علمي “معرفي و دانلود برنامه پيام رسان گپ (Gap): يك مسنجر كاركشته” را مطالعه فرماييد. درضمن اپلیکیشن گپ با هر دو سيستم استدلال اندرويد و آي وي اس سازگاری دارد.

طراحي اپليكيشن
دانلود برنامه گپ از گوگل پلي استور
دانلود برنامه گپ از كافه بازار
شايسته ترين برنامه جايگزين تلگرام: اپلیکیشن پيام رسان سروشمعرفي 15 گزينه از شايسته ترين برنامه هاي جايگزين تلگرام
پيام رسان سروش كي ياز دوستداشتني ترين و پرطرفدارترين اپلیکیشن هاي پيام رسان فعلي اهل ايران به اکانت مي آيد كه سواي شك وترديد يكي مطرح ترين كانديدهاي جايگزين تلگرام هم خواهد بود. اين برنامه با سيستم دلیل هاي اندرويد، iOS، ويندوز، لينوكس و مك وي اس سازگاری داشته و از اين حیث نسبتاً بي‌نظير میباشد. اپلیکیشن پيام رسان سروش علاوه بر امكان هاي اصلي كه تمام برنامه هاي پيام رسان ارائه كرده‌اند، خصوصيت هاي ديگري همچون قابليت خريد شارژ و پرداخت پول و غيره را هم ارائه مينمايد. براين شالوده مطمئنا پيام رسان سروش ميتواند يكي‌از شايسته ترين برنامه هاي جايگزين تلگرام باشد.
دانلود برنامه گپ براي اندرويد
دانلود برنامه گپ براي آي وي اس
شايسته ترين برنامه جايگزين تلگرام: اپلیکیشن پيام رسان آريمعرفي 15 گزينه از شايسته ترين برنامه هاي جايگزين تلگرام
صد رد صد بخوانيد: تعمير اسپيكر آيفون XS اپل را با كمترين قیمت ممكن انجام دهيد!برنامه آري هم يكي‌از ديگر از اپلیکیشن هاي خير است كه میتواند جايگزين تلگرام باشد. برنامه آري فقط يك پيام رسان نیست و اساسا يك كانال اجتماعي هم به اکانت مي‌آيد كه از قابليت و امكان هاي ديگري همچون قابليت و امكان رد و بدل پول هم پشتيباني مي كند. برای مثال با به كار گيري از برنامه پيام رسان آري مي توانيد قبوض متعدد خويش را پرداخت فرمائيد يا اين كه براي دوستانتان پول كارت به كارت فرماييد. درضمن برنامه ذكر گردیده با سيستم دلیل هاي اندرويد، iOS و مك وي اس سازگاری دارااست.
دانلود برنامه پيام رسان آري از گوگل پلي استور
دانلود برنامه پيام رسان آري از كافه بازار
شايسته ترين برنامه جايگزين تلگرام: اپلیکیشن پيام رسان YzerChat messengerYzerChat messenger
از ساير پيام رسان هايي كه يوزرها ميتوانند به عنوان جايگزين تلگرام به كار گيري نمايند، مي‌توان به اپلیکیشن YzerChat اشاره کرد. برنامه YzerChat به موقعیت به طور کامل مجاني عرضه گرديده و با دو سيستم ادله اندرويد و آي وي اس سازگاری دارد. براين مبنا يوزرها دستگاه هاي اندرويدي و آي وي اسي مي توانند به راحتي و به طريق مجانی از قابليت و امكان هاي اين پيام رسان بر روي دستگاه هاي خويش بهره‌مند شوند. همينطور اين برنامه دربرگيرنده يك نسخه پايين اينترنت هم ميشود. توصيه ميكنيم براي آشنایی بیشتر با برنامه Yzer Messenger و دانلود آن، به مطالعه نوشته ي علمي “گشوده‌بيني و دانلود برنامه YzerChat messenger” بپردازيد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 220 تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت: 2:12

چهار نرم افزار پركاربرد اندرويد 

طراحي اپليكيشن

به کمک خودرو و نرم افزارها زندگي سهل و آسان و دلپذيرتر مي شود . نرم افزارها عملكرد هاي فوق العاده در برآورده كردن انتظارات ما دارا هستند . آنان مي توانند علاوه بر كاهش زحمات ما، فایده وري را نيز ارتقا دهند . در به کارگیری از قابل انعطاف افزارها حتمي نيست كار متعددي انجام دهيد . تنهاً اطلاعات را در اپلیکیشن وارد كنيد؛ بنشينيد و تماشا نماييد كه به چه شكل نرم افزار براي شما تمامي كارها را انجام مي دهد . در اين مقاله قصد داريم یک‌سری نرم افزار پركاربرد اندرويد را به شما معرفي كنيم .

طراحي اپليكيشن

فروشگاه هاي نرم افزار گوشي گوشی، توانسته اند با پوشش دادن حجم وسيعي از قابل انعطاف افزارهايي كه به کارگیری از آن‌ها معمولاً مجانی مي‌باشد محبوبيت فراواني كسب نمايند . در اين مغازه ها مي توانيد انبوهي از قابل انعطاف افزارها را با كاربردهايي يكسان بيابيد . حسن اين مغازه ها آزادي کار شما در گزينش اپلیکیشن مي باشد . (در شرایطی‌که يكي از اين نرم افزارها براي شما تلاش مناسبي نداشت مي توانيد از اپلیکیشن ديگري به كارگيري كنيد .) اما اين دكان ها عيب هايي نيز دارا هستند؛ سختي کاوش در في مابين انبوهي از اين قابل انعطاف افزارها و گزينش صحیح پاره اي دردسرساز مي‌باشد . همينطور قابل انعطاف افزارهاي بخش اعظمي در اين مغازه ها وجود دارا‌هستند كه ابداً مفيد نيستند . بعضي از آنها ويروسي می‌باشند، بعضي ديگر دارای تبليغات آزاردهنده و اكثري نيز ابداً کار نمي كنند و دانلود آن‌ها دوره، انرژي و حجم اينترنت شما‌را هدر مي دهد . پیرو به بررسي برخي از قابل انعطاف افزارهاي یگانه در في مابين انبوهي از قابل انعطاف افزارهاي دكان ها مي پردازيم . اين تعدادي نرم افزار پركاربرد اندرويد به اندازه اي اثرگذار ميباشند كه قيمت صرف هزينه و سرمايه گذاري را دارا هستند . 
قابل انعطاف 
افزار آنتي ويروس و Mobile Security 
اشخاص كلاهبردار و وارد به شغل هاي رايانه اي مي توانند به فايل هاي فردي شما دسترسي پيداكرده و از اطلاعاتتان سوءاستفاده كنند؛ بدين ترتيب به کارگیری از نرم افزاري كه از فایل ها و داده ها شما نگهداري نمايد و آن‌ها را بدور از دسترس قرار دهد حتمي می‌باشد . قابل انعطاف افزارهاي آنتي ويروس و Mobile Security اين کار را براي شما انجام مي دهند . شركت Avast درزمينۀ برنامه هاي حفاظتي و نرم افزارهاي آنتي ويروس کار مي كند؛ اين شركت يكي از تعالی ترين سازندگان اين سیرتکامل قابل انعطاف افزارهاست؛ Avast اپلیکیشن پركاربرد اندرويدي ارائه كرده مي‌باشد . اين اپلیکیشن يكي از برترين قابل انعطاف افزارهاي شناسايي ويروس میباشد و با محاسبه تمام داده ها گوشي تلفن همراهتان به راحتي گوشي شما‌را ايمن مي سازد . اين اپلیکیشن همچنين تجهيزات و خصوصيت هاي ضد سرقت نيز دارد كه حتي در حالتي كه گوشي تلفن یار و همدم در چنگ شما نباشد مي توانيد از امكانات آن به کارگیری كنيد .

مرورگر 
اينترنت 
قابليت وبگردي و كاوش در اینترنت يك عدد از با اهميت ترين عوارض محبوبيت تلفن هاي يار ميباشد . سرعت و امكانات زياد مرورگرهاي اینترنت گوشي تلفن يار بي نظير میباشد؛ ولی به کارگیری از اين امكانات سوای كمك برخي از نرم افزارهاي مختص امكان پذير نميباشد . نيز درحال حاضر نرم افزارهاي اينترنت مضاعف بسيار اند ولی برخي از آن‌ها، مقرون به صرفه می باشند . در حالتي كه مي خواهيد فارغ از هيچ مشكلي به راحتي در کاغذ هاي اینترنت چرخ بزنيد، سواي شك وترديد مرورگر كروم گوگل شايسته ترين تعیین ممكن مي‌باشد . دلایل فراوان متعددي وجود دارد كه اين مرورگر به نظر اينجانب بهترين مرورگر جان دار میباشد؛ كاملاً بدون‌پول ميباشد (برخلاف بخش اعظمي از مرورگرهاي ديگر) و ضمنا بر روي اكثر گوشي تلفن هاي یاروهمدم از پیشین نصب شده‌است، يعني يوزرها اندرويد نيازي به صرف عصر و به کار گیری از حجم اينترنت براي نصب آن ندارند . نسخه بتاي كروم به تجهيزات همسان سازي مجهز گرديده مي باشد كه به شما اجازه اشتراك گذاري فايل، لينك و پيوند و اسناد ديگر بر روي سيستم هاي دسكتاپ تان مي دهد . از ديگر خصوصيت هاي اين نرم افزار پركاربرد اندرويد مي توانايي به كارايي بی آلایش و ظواهر فوق العاده زیبا و … اشاره كرد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 17 فروردين 1399 ساعت: 0:16

 طراحی اپلیکیشن صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ

یکسری ده سال میباشد که موسسه ها از رخ های مشهور برای بازاریابی محصول ها خویش به کار گیری میکنند ، از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی ، به کارگیری از یک فرد برای تعریف یک چیزیا بیان یک مسئله چیز جدیدی وجود ندارد. البته با پیشرفت فرهنگ و تمدن و رونق بازار یابی دیجیتالی و دیجیتال مارکتینگ، صاحبان شغل ها و مارک ها برای معرفی برند های خویش مجبورند بازاریابی و تبلیغات خویش را به روشی به طور کاملً نو به اسم اینفلوئنسرمارکتینگ انجام دهند.امروزه مصرف کنندگان اصالت را نسبت به تبلیغات سنتی ترجیح می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند ، اشخاصی که سلایق شبیه آنان‌را دارا‌هستند به معرفی و مرتبه بندی و توصیفات یک برند یا این که تولیدات یک کمپانی بپردازن . این جایی میباشد که بازاریابی Influencer یا این که اینفلوئنسرمارکتینگ نقش بسزایی را ایفا می‌کند .در حال حاضر، ما میخواهیم به صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ شرایط بازاریابی اینفلوئنسرو مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ واینکه چه‌گونه می‌توانید از آن برای بالا بردن استراتژی بازاریابی محل ورود موسسات خویش به کارگیری فرمایید بپردازیم.

اینفلوئنسرمارکتینگ چه میباشد؟

بازاریابی اینفلوئنسریا اینفلوئنسرمارکتینگ نوعی همیاری میباشد به نحوی که یک کمپانی یا این که تجارت با یک فرد با نفوذ همیاری می‌کند تا یک چیز را تبلیغ نماید که قادر است مشتمل بر یک مال ، سرویس ها یا این که کمپین باشد.به کار گیری از افرد پر اسم و رسم وسرشناس صورت اصلی اینفلوئنسرمارکتینگ بود. این اشخاص تیم ها وطرفداران خاصی را در رسانه های اجتماعی به خویش اختصاص داده و سرگرم کرده اند.آنان تنهاً تحت عنوان اینفلوئنسر “تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی” شناخته میگردند.بیشتراز دو سوم خرده فروشان آمریکای شمالی از نوعی اینفلوئنسرمارکتینگ به کار گیری می‌نمایند و نسبتاً نیمی از بازاریابان دیجیتال آمریکا و انگلیس دستکم 10٪ از میزان دارایی ارتباطات بازاریابی خویش را صرف بازاریابی تأثیرگذار میکنند.

هرچه رسانه های اجتماعی به ادله هایی برای رفع نیازهای معاش ما تبدیل شوند ، اینفلوئنسرمارکتینگ نقش پر رنگ تری پیدا می‌کند. مردم برای مشورت و سفارش هایی درباره‌ی تصمیم گیری راجع‌به خرید ، به نوع های دوست داستنی اینستاگرام خویش ، شخصیت های توییتر و ستاره های YouTube روی می‌آورند.به‌این اینفلوئنسرها میلیونها مصرف کننده اعتماد دارا هستند و بازاریابان به آن اعتنا می‌نمایند، به گونه ای که 86٪ از آنان از سال قبلی از اینفلوئنسرمارکتینگ به کارگیری کرده اند.بازاریابی به طرز اینفلوئنسرمارکتینگ 11 برابر بیش تر از دیگر نحوه های بازار یابی سنتی و دیجیتالی در چشم شدن وفروش تولیدها تاثیر داراست و40٪ از مردم میگویند که بعد از مشاهده ی یک جنس توسط یک اینفوئنسردر اینستاگرام ، توییتر ، واین یا این که یوتیوب ، موردی را به طور آنلاین خریداری کرده اند.

نقش اینفلوئنسرا در شبکه های عمومی چه است؟

به طور کاملً معمولی اینفلوئنسر(تاثیرگذار) کسی میباشد که میتواند بر سایر افراد تأثیر بگذارد و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی کسی میباشد که از روش رسانه های اجتماعی اعتماد تنی چند از اشخاص را جلب و آنهارا با خویش همدم نموده است. صورت نفوذ می‌تواند گوناگون باشد و شیوه هیچ دو اینفلوئنسری یکسان نیستند. اینفلوئنسر مطلوب به جذب مخاطبان متناسب با انگیزه شما می پردازد ، اعتماد تولید می‌نماید و آنهارا مشغول مینماید به گونه ای که آن ها محتوای اصلی و دیدنی را ساخت می نمایند و از هیچ الگوی یگانه یا این که تکراری پیروی نمی کنند. اینفلوئنسرها میتوانند میلیون ها دنبال کننده داشته باشند که همین فرمان باعث می‌شود فرآورده شما میلیون ها توشه چشم شود و تبدیل به مشتریان بالقوه ای برای کسب و فعالیت شما گردند.

مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ

با دقت به حالت جان دار در جامعه و ویروس کرونا که خیلی از شغل ها را روبه فنا برده میباشد لازم میباشد که صاحبان شغل ها برای نجات خویش از طریق های بازار یابی دیجیتال مارکتینگ که یکی آن‌ها اینفلوئنسرمارکتینگ میباشد استعمال نمایند

1.با گاز اعتماد تولید می نماید

اینفلوئنسرها با دوستداران خویش رابطه ها ، اعتماد و اعتبار تولید می‌کنند و مردم به محتوا و پیشنهاد های آنان احترام میگذارند. اینفلوئنسرها با به اشتراک گذاشتن محتوای مد لحاظ شما، دقت تعداد متعددی از آنان را جلب میکنند و آن‌ها‌را به مشتری و یک طرفدار برای فرآورده شما تبدیل می نمایند

2. تدبیر از مارک را بهبود میبخشد

همان طور که اشاره شد ، اینفلوئنسرمارکتینگ میتواند معیار دسترسی و شرایط شمارا بصورت آنلاین بسط دهد. یوزرها اجتماعی آغاز به کسب داده ها طولانی تر درخصوص اسم تجاری ، ماجرا شما ، شما چه کسی و راه‌حل های ارائه گردیده می نمایند.نکته اصلی برای به حداکثر رساندن استراتژی اینفلوئنسرها، تضمین این میباشد که شما محتوای ارزشمندی را ارائه می دهید که به حضور رسانه های اجتماعی آن‌ها نیز میافزاید ، و اطمینان از بها هر دو طرف میباشد.

3. استراتژی محتوای شما‌را بی نیاز می نماید

اشتراک محتوای اینفلوئنسرها میتواند به لبریز کردن سوراخ های برنامه محتوای خویش شما یاری دهد.این در قوانینی مطلوب میباشد که شما از ایده های محتوا خاتمه یافته یا این که به آسانی به بعضا از مطالب کیفیت خوب برای تکثیر در صفحه های اجتماعی خویش نیاز دارید

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 14 فروردين 1399 ساعت: 4:54

 طراحي اپليكيشن 


درین نوشته‌ی‌علمی به شما یادگرفتن تولید آدرس اینترنتی info در هاست cpanel فراگیری داده میشه که به راحتی از روش هاست سی پنل سایتتون یک آدرس اینترنتی info یا این که ایمیلی که بتونین به طور قانونی با کاربراتون رابطه داشته باشین و اسم سایتتون طریق باشه رو تولید کنین.

بعداز طراحی وب برای اینکه به طور قانونی و با ایمیلی که یگانه وبسایت خودتونه بتونین با کاربرای سایتتون رابطه برقرار کنید.

حالا به شما شیوه ساختن آدرس اینترنتی info جهت مکاتبات قانونی و اداری سایتتون رو به طور گام به گام یادگرفتن میدهیم.

 

طریق ساختن نشانی اینترنتی info از روش هاست cpanel
نخست با اسم کاربری و سر عبوری که کمپانی هاستینگ به شما داده میباشد وارد هاست اصلی و یا این که به عبارتی هاست سی پنل خویش گردید.
زمانی وارد هاست شدید می بایست مطمئن بشید که‌این هاست به شما اذن تولید نشانی اینترنتی را داده میباشد و شما چه تعداد می‌توانید آدرس اینترنتی برای تارنما خویش ساخت نمائید.
بدین خواسته از نصیب راست برگه سی پنل از نصیب STATISTICS نگاه نمایید ملاحظه کنید در بخش Email Accounts به شما اذن تولید چه تعداد ایمیلی داده شده‌است که در‌این هاست ما تا 50 آدرس اینترنتی میتوانیم تولید کنیم.

 

 


شاید سوال شما این باشد که چرا بایستی تعداد بیشتری نشانی اینترنتی تولید نمائید، خواسته ما از تولید تعداد طولانی تر آدرس اینترنتی این میباشد که شاید بخواهید برای مکاتبات هر قسمت از تارنما خویش پست الکرونیکی غیروابسته گانه با اسم منحصر خویش به کار گیری نمایید. برای مثال برای بخش فروش میتوانید پست الکرونیکی [email protected] را بسازید و از این آدرس اینترنتی برای مکاتبات بخش فروش خویش به کارگیری فرمائید.

 

 

 

خب درحال حاضر از بخش email هاستتون طبق تصویر بالا وارد Email Accounts بشین، وارد برگه ای میشین که در اون برگه روی آیتم Add Email Account کلیک نمائید.

 

 


فرمی برای شما گشوده میشه که فیلد های اون رو بایستی به‌این فیس مالامال کنین :

1. email : تو این نصیب پیشوند گزینه نظرتون رو وارد می‌کنید مثل info.
2. در حالتی‌که شما توی هاستتون دامنه دیگه ای دارشته باشن این نصیب فعاله و می بایست دامین آیتم نظرتون رو تعیین فرمائید در غیر اینصورت دامنه اصلی ست گردیده و نیاز به گزینش وجود ندارد.
3. در فیلد پسورد و تکرار پسورود می تونید برای گزینش پسورد ایمن با استعمال از آیتم password generator از خویش هاست بخواهید برای شما پسوردی گزینش و جایگزاری نماید. ( مطلقا این پسورد را جایی یادداشت فرمائید که فراموش نکنید ). درپی تیک مورد I have copied this password in a safe plac رو بزنید، بعداز کلیک روی use password سر درون فیلد ها وارد میشه.
4. در نصیب Mailbox Quota مقدار فضایی که هاست به حساب ایمیلمون اختصاص میده رو گزینش می کنیم. کارایی فرمائید حجم منطقی برای این عمل در لحاظ بگیرید به صورت نمونه فضای 100 مگابایت را گزینش نمایید.

در پایان روی آیتم account created کلیک نمایید در حالتی‌که پیغام سبز رنگ به شما نشان داده شد شما عمل را به صحت انجام داده اید و پیروز شدید یک پست الکرونیکی info برای وب سایت خویش د هاست سی پنل بسازید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 11 فروردين 1399 ساعت: 20:11